ارسال و بازگشت کالا

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

قوانین ارسال و مرجوعی:

  1. روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. آدریان سفالین به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
  2. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت آدریان سفالین به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. شرکت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی نزد فروشندگان به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای آدریان سفالین محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای محصول به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
  3. در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  4. سفارش‌ها ظرف تعداد روز کاری تعیین شده برای هر کالا بعد از ثبت سفارش، با توجه به محل گیرنده کالا از تهران یا شهرستان و در نظر گرفتن سایر شرایط کالاها و تأمین آنها، ارسال خواهند شد. شایان ذکر است شیوه ارسال و تحویل کالاها، با لحاظ شرایط مذکور، توسط مشتری در سایت آدریان سفالین قابل انتخاب می‌باشد.
  5. آدریان سفالین مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای آدریان سفالین محفوظ است.
  6. در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت آدریان سفالین، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای آدریان سفالین محفوظ است. آدریان سفالین در اسرع وقت وجوه دریافتی را به پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت آدریان سفالین می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  7. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، آدریان سفالین جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  8. با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام شخص حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش ، درخواست خود را به تیم پشتیبانی آدریان سفالین مطرح نمایند.
  9. آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
  10. تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  11. در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
  12. لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران پیامی مبنی بر تایید سفارش را دریافت کنند و بدیهی است که آدریان سفالین هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
  13. هزینه کلیه ارسال‌ها بر اساس نرخ شرکت‌های حمل‌ونقل محاسبه می‌شود و مجموعه آدریان سفالین هیچ‌گونه دخالتی در قیمت‌گذاری و دریافت مبلغ ندارد.
  14. پرداخت هزینه حمل‌ونقل برای تمامی سفارش‌ها در هنگام تحویل کالا توسط مشتری (پسکرایه) پرداخت می‌شود.
  15. زمان ارسال ممکن است در شرایط خاص بسته به شرایط جوی، ترافیک، یا تعطیلات رسمی تغییر کند.

شیوه های ارسال کالا

مجموعه آدریان سفالین با همکاری شرکت‌های حمل‌ونقل معتبر، سفارش‌های شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رساند. روش‌های ارسال به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

۱- ارسال کالاهای کم‌حجم

کالاهای کم‌حجم از طریق شرکت‌های خصوصی حمل‌ونقل مانند تیپاکس و چاپار ارسال می‌شوند. این روش ارسال سریع، ایمن و مقرون‌به‌صرفه است. هزینه ارسال بر اساس تعرفه شرکت حمل‌ونقل محاسبه شده و در هنگام تحویل کالا توسط مشتری پرداخت می‌شود (پسکرایه). زمان تحویل بسته‌ها بسته به مقصد بین ۱ تا ۴ روز کاری متغیر است.

۲- ارسال کالاهای حجیم

– حمل اختصاصی (ارسال توسط رانندگان طرف قرارداد آدریان + بیمه حمل رایگان و نصب و راه اندازی کامل و رایگان):

در این شیوه ارسال دستگاه توسط کادر شرکت از کارخانه در شرایط استاندارد بار زده می‌شود و توسط راننده مجرب مورد تایید شرکت آدریان درب منزل یا محل کار شما تحویل داده می‌شود.

هزینه حمل در این روش پس از ارسال موقعیت مکانی شما (لوکیشن) توسط بخش مالی برای شما محاسبه شده و پیش فاکتور آن به روش انتخابی شما برایتان ارسال می‌گردد که به جز تهران و کرج مسافت های بالا معادل کیلومتری ۹۵۰۰۰ریال می‌باشد که بصورت پس کرایه به راننده پرداخت می‌گردد.

مزایا:

  • بارگیری و حمل بدون کوچکترین خسارتی تا محل مشتری
  • کالا بیمه حمل کاملا رایگان دارد
  • نصب، راه اندازی و آموزش دستگاه توسط کادر مجرب در محل مشتری کاملا رایگان انجام می گیرد

– حمل توسط باربری:

در این شیوه ارسال شرکت دستگاه شما را توسط راننده در شرایط سلامت کامل به باربری مرکزی تهران (شوش) تحویل می‌دهد و از آن پس تحت نظر و قوانین باربری برای مشتری ارسال می‌شود که رسید آن متعاقباً برای شما فرستاده می‌شود.

هزینه حمل در این روش شامل هزینه حمل داخلی از درب کارخانه تا انبار باربری شوش می‌باشد که به مبلغ فاکتور افزوده شده و از طریق درگاه بانکی پرداخت می‌گردد و هزینه باربری تا محل مشتری که طبق رسید و فاکتور صادره از طرف باربری بصورت پس کرایه زمان تحویل پرداخت می‌شود.

نکته ۱: نظر به اینکه باربری های دیگر به غیر از باربری مرکزی تهران بطور مستقیم کالا را برای مشتریان حمل نمی‌کنند و این احتمال آسیب به دستگاه ، خسارات جبران ناپذیر و حتی خارج شدن از گارانتی را افزایش می دهد این شیوه ها برای آسودگی خاطر شما تعیین گردیده است.

ـ حمل ویژه صادراتی:

این روش مختص مشتریانی است که برای خود یا کارفرما و موکل خود درنظر دارند محصول مورد نظرشان را در یکی از کشورهای خاورمیانه تحویل بگیرند. در این شیوه ارسال دستگاه توسط کادر شرکت بطور ویژه برای صادرات بسته بندی و بارگیری می‌شود و در شرایطی استاندارد برای مشتری ارسال می‌گردد. هزینه حمل این روش بطور بروز توسط کارشناسان فروش و با استعلام از مجموعه حمل و نقل بین المللی صورت می‌گیرد بدین منظور لازم است آدرس دقیق مشتری قید شود تا متعاقباً فاکتور شرکت حمل برای ایشان ارسال شود.